ただのフォトグラファー留学日誌

留学経験なし。英語勉強歴なしのフォトグラファーがオーストラリアのワーキングホリデーへ行ったらどうなるのか?

farm job 6th

It's already a week past since i started a farm job. Today we also picked small cucumber for a bucket 4 bucks. I can be this job quickly day by day. Also getting close with colleges and room mates. My life is getting better thanks to them. After working some colleges take me to a public poor. So we swam together and spending time for today. I found a thing for killing time here.

ファームジョブをスタートして1週間が経ち慣れてきたのもあるけれど疲れも少しずつ蓄積されてきています。この間にも2日休みになってしまったから88日の道のりが2日も遠回りになった。。そして休みはありがたいけど行くとこもなく部屋で時が過ぎるのを待つというとても贅沢な時間の使い方をしておりますww

今日は前日が雨のため中止になってしまったので地面のコンディションが最悪でいつも以上に苦労しました。そしてなおガーキーがぜんぜんなっていないから1箱作るのもやっと。。

これ身長が高い人はきついだろうなーー。